Najčastejšie otázky

 
 
 
Úvod > Najčastejšie otázky
 

Najčastejšie otázky

Čo mám robiť, ak sa mi nedá dokončiť objedávka?

Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Je možné, vyzdvihnúť si objednaný tovar osobne?

Koľko stojí poštovné a balné?

Čo ak mi nesadne veľkosť? Môžem doručené veci vrátiť?

Čo mám robiť, ak som zabudol/la svoje prihlasovacie meno/heslo?

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

Ako zistím, ktorá veľkosť je pre mňa vhodná?

 

Čo mám robiť, ak sa mi nedá dokončiť objednávka?

Ak máte problém s dokončením objednávky, zavolajte nám na tel. číslo +421 908 815 654 alebo nám napíšte e-mail na: eshop@japitex.sk.

Do e-mailu nám uveďte druh (kód) tovaru, veľkosť, farbu a počet kusov, spolu s vašimi kontaktnými údajmi (meno, tel. číslo, e-mail, fakturačná a doručovacia adresa) a taktiež spôsob dopravy, akým si prajete, aby vám bol objednaný tovar doručený a spôsob platby.

 

Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Tovar sa vám budeme snažiť dodať čo možno v najkratšom čase, po prijatí vašej objednávky. Objednávky vybavujeme okamžite v prípade, že je tovar skladom. Ak tovar momentálne na sklade nemáme, budeme vás o jeho doručení informovať prostredníctvom e-mailu. 

Doba doručenia taktiež záleží od spôsobu dopravy, ktorý si zvolíte. Prostredníctvom kuriérskej služby GLS bude balíček u vás doma v priebu 1-2 pracovných dní od odoslania objednávky (do Českej republiky balíček cestuje 2-3 dni), prostredníctvom Slovenskej pošty 2-3 pracovných dní. 

 

Je možné, vyzdvihnúť si objednaný tovar osobne?

Áno, objednaný tovar si môžete u nás vyzdvihnúť aj osobne každý pracovný deň od 7:00 do 18:00 na adrese: Povstalecká 61, Banská Bystrica 974 09

Keď bude vaša objednávka skompletizovaná a pripravená na vyzdvihnutie, budeme vás kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

 

Čo ak mi nesadne veľkosť? Môžem doručené veci vrátiť?

Samozrejme! U nás nakupujete bez rizika. Ak by vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, môžete nám ho bez problémov a bez udania dôvodu do 5 dní od prevzatia zásielky vrátiť.

Viac informácii, ako postupovať v prípade vrátenia tovaru nájdete tu: Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Čo mám robiť, ak som zabudol/la svoje prihlasovacie meno/heslo?

V prípade, že ste zabudli svoje prihlasovacie údaje, kontaktujte nás telefonicky +421 908 815 654 alebo nám napíšte na eshop@japitex.sk. 

Ak ste zabudli svoje používateľské meno, budeme potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii (prípadne iné vaše údaje - meno, priezvisko...), aby sme vás vedeli v našom systéme vyhľadať.

Ak ste zabudli prihlasovacie heslo, vytvoríme vám nové, ktoré si budete môcť následne zmeniť. 

 

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, kontaktujte nás na tel.ćíslo +421 908 815 654 alebo prostredníctvom e-mailu na eshop@japitex.sk, radi vám pomôžeme. Sme tu pre vás každý pracovný deň od 7:00 do 18:00.