SK CZ HU HR EN

Reklamácia

Pred prevzatím a zaplatením zásielky od doručovateľskej spoločnosti, vám odporúčame na mieste skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

Na každý produkt v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záruka, vrátane produktov zakúpených počas akcie.

K podaniu reklamácie budete potrebovať:

  • Číslo objednávky, ak bol produkt zakúpený v internetovom obchode. Nájdete ho v Zákazníckom účte v záložke „Moje objednávky“ alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku.
  • Číslo faktúry/daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile o potvrdení Vašej objednávky.
  • Číslo bankového účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 1111 1111 1111 1111 1111.
  • Jednu fotku celého produktu a maximálne 2 fotky poškodenia produktu.
  • Uistite sa, že fotografie sú jasné a zobrazujú všetky produkty a poškodenia.
  • O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom do 5 dní od prijatia.

Ak chcete podať reklamáciu, vyplňte reklamačný formulár.

Reklamačný formulár na stiahnutie nájdete tu.

Uistite sa, že údaje vo formulári sú správne. Formulár odfoťte a spolu s fotkami produktu nám ho pošlite na emailovú adresu: eshop@japitex.sk
To nám umožní rýchlejšie overiť vašu žiadosť.

V prípade, ak nebude možnú reklamáciu vyriešiť na základe Vami zaslaných fotografií, budeme Vás emailom informovať o potrebe zaslania reklamovaného tovaru na adresu:

Japitex s.r.o.,
Povstalecká 61,
97409 Banská Bystrica.

Vaša reklamácia sa bude považovať za prijatú dňom odoslania podkladov emailom a od tohto dátumu plynie aj 30-dňová reklamačná lehota na vybavenie reklamácie.

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.
Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Prihláste sa do newslettera a získajte 5 eur zľavu

Nikdy nezmeškajte ponuku. Prihláste sa do newslettera a získajte 5 € zľavu, ktorá platí na prvý nákup v hodnote 50 €

×